DumpStats voor hoort u mij

17,712 +22166 -4454

Kudos

#4032 (Top 1.2616%)

Kudos/dag 4.23
Kudos/reaguursel 9.87
Meeste kudos op 1 reaguursel 1068
Minste kudos op 1 reaguursel -420

1,794

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.43
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 9.1
Reacties per reaguursel 0.18
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 35
Geregistreerd op 07-01-2015
Eerste reactie op 07-01-2015

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

9 kudos 2026-06-16 09:16:45 op Auto duwt door
Aan het begin van de video rijdt de cammer nog achter de zwarte auto en doet daarna zijn uiterste best om het gat dicht te rijden. Vervolgens is de bestuurder van de zwarte auto ook een sukkel omdat hij dit niet gewoon laat begaan.

0 kudos 2026-06-14 06:03:08 op Kinderbrommer op je auto
Meestal is de automobilist de lul, want verzekerd en de fiets niet.

8 kudos 2026-06-13 09:31:06 op Vriend van mij
Iets zegt mij dat hij dit had kunnen weten.

-1 kudos 2026-06-10 06:58:24 op Mini heeft geen geduld voor wielrenners
Bij een wedstrijd reed er wel politie voor en achter en geen gewoon verkeer op het parcours waar de renners rijden. Ze dragen ook geen rugnummers.

3 kudos 2026-06-07 22:48:37 op Zondagavond Erotiek #3
@Reaguurdstert: zure minners, ik kon hier wel om lachen.

6 kudos 2026-06-06 10:09:11 op Oma (90) nog nooit klaargekomen
*seks. Niet iedereen was zo vrij toen, zij had misschien de zorg wel over 3, 4 of 5 (jonge) kinderen.

39 kudos 2026-05-28 00:56:36 op Ik ben kaulo sterk he
Ik wil op geen enkele manier geassocieerd worden met mensen die woorden als kaulo, wajoo, scotoe of barkie gebruiken.

-68 kudos 2026-05-23 10:44:13 op Horecauitbater is boos op buiteneters
Eigenaar heeft wat mij betreft het volste recht. Zijn terrein, zijn regels. Meneer "dat maak ik zelf wel uit" is de aso hier.

0 kudos 2026-05-19 07:03:24 op Kind aangevallen door hert
Ik kan mij hier wel in vinden Dennis maar om het vervolgens online te plaatsen vind ik wel heel raar.

0 kudos 2026-05-18 07:42:13 op RONALD KOEMAN JR!
Wat heeft het WK hier nou weer mee te maken.

-7 kudos 2026-05-17 21:11:37 op Peertje hobbelen
Je hebt gelijk maar ik denk niet dat ze dit lezen.

155 kudos 2026-05-17 09:03:40 op And the winner is
Zullen we gewoon nooit meer meedoen als Nederland en zo weinig mogelijk aandacht geven? Beviel mij prima zo.

-5 kudos 2026-05-17 08:45:14 op RIP zaterdagavond
En die kar gaan ze ook niet terugbrengen vrees ik, kost toch al snel 150 euro.

-57 kudos 2026-05-17 08:36:50 op Rijbewijs nog niet gehaald
Zo grappig was dit nou toch niet ook niet. Ik neem nog een glaasje azijn.

0 kudos 2026-05-17 08:35:04 op Boem in Bangkok
Als ik dit zo zie moet dit dagelijkse kost zijn tenzij hier bijna nooit een trein rijdt.