17,712 +22166 -4454
Kudos
#4032 (Top 1.2616%)
| Kudos/dag | 4.23 |
| Kudos/reaguursel | 9.87 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1068 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -420 |
17,712 +22166 -4454
Kudos
#4032 (Top 1.2616%)
| Kudos/dag | 4.23 |
| Kudos/reaguursel | 9.87 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1068 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -420 |
1,794
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.43 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 9.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.18 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 35 |
| Geregistreerd op | 07-01-2015 |
| Eerste reactie op | 07-01-2015 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-22 06:43:33 op Statistiekje van de dag
Kaapverdië dan?
10 kudos 2026-06-22 00:45:40 op Man staart in trein Den Haag
*spoorwegpolitie
*inseinen
6 kudos 2026-06-21 13:49:49 op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
Welke idioot is dit nou weer?
7 kudos 2026-06-21 13:47:06 op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
Welke idioot is dit nou weer?
11 kudos 2026-06-21 13:45:02 op Nederland - Zweden
Waar kijk ik naar?
11 kudos 2026-06-19 22:48:23 op LEGO-diefstal in Rijssen
Je hoeft het niet te kopen hè
16 kudos 2026-06-17 21:46:58 op Postbezorgert te druk bezig met z’n telefoon
Een eikel is nog veel te mild voor dit soort smerige vuile ratten.
0 kudos 2026-06-17 07:12:41 op Verdwaalde reaguurder
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-17 07:11:37 op Verdwaalde reaguurder
-weggejorist-
9 kudos 2026-06-16 09:16:45 op Auto duwt door
Aan het begin van de video rijdt de cammer nog achter de zwarte auto en doet daarna zijn uiterste best om het gat dicht te rijden. Vervolgens is de bestuurder van de zwarte auto ook een sukkel omdat hij dit niet gewoon laat begaan.
21 kudos 2026-06-15 07:00:03 op Fatbiker kopt auto! | Dumpert Dashcam 68
Deze toevoeging maakt hem naar mijn mening een paardenlul.
19 kudos 2026-06-14 11:46:50 op Wij zoeken jou!
https://www.dumpert.nl/item/10...
0 kudos 2026-06-14 11:46:00 op Wij zoeken jou!
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-14 06:03:08 op Kinderbrommer op je auto
Meestal is de automobilist de lul, want verzekerd en de fiets niet.
4 kudos 2026-06-13 17:38:18 op Het is weekend!
10/10 wat mij betreft!
15 kudos 2026-06-13 17:36:51 op Jongen probeert Mac bord te stelen
Wat een kutlach
8 kudos 2026-06-13 17:35:32 op BMW heeft knipperlicht gevonden
Dat staat verdomme in de ondertitel.
8 kudos 2026-06-13 09:31:06 op Vriend van mij
Iets zegt mij dat hij dit had kunnen weten.
0 kudos 2026-06-13 09:27:56 op Vriend van mij
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-12 16:17:47 op Welkom in Brabant!
*Tandjes
-1 kudos 2026-06-10 06:58:24 op Mini heeft geen geduld voor wielrenners
Bij een wedstrijd reed er wel politie voor en achter en geen gewoon verkeer op het parcours waar de renners rijden. Ze dragen ook geen rugnummers.
34 kudos 2026-06-09 08:24:43 op Lekker zwemmen met dit weer!
Waarom je dit gaat filmen en uploaden is mijn een raadsel.
-1 kudos 2026-06-09 08:18:23 op Fifa-baas Infantino neemt een corner
@Miel: Beter dan je hem hebt aangetroffen.
2 kudos 2026-06-08 23:12:02 op Lekker schommelen in de woonkamer
Valt allemaal nog mee als ik dit zo zie, TV is nog heel bijvoorbeeld.
3 kudos 2026-06-07 22:48:37 op Zondagavond Erotiek #3
@Reaguurdstert: zure minners, ik kon hier wel om lachen.
-34 kudos 2026-06-07 15:43:55 op Gefrustreerde snelle Audi bestuurder doet brake-check op A73
Dashcammer zoekt de problemen zelf op met z'n gesein, dat was nergens voot nodig. Niettemin een belachelijke reactie van de snelle Audi.
3 kudos 2026-06-06 11:06:25 op Roofknotje verkoopt kleding
Wel creatief
6 kudos 2026-06-06 10:09:11 op Oma (90) nog nooit klaargekomen
*seks. Niet iedereen was zo vrij toen, zij had misschien de zorg wel over 3, 4 of 5 (jonge) kinderen.
0 kudos 2026-06-03 23:22:54 op Ey maat effe driften in de regen
Spectaculair!
5 kudos 2026-06-02 15:10:39 op Is dit de beste intro van een WK-game everooit?
Ik heb opeens het gevoel dat we in de halve finale gaan komen, Frank de Boer speelt de bal op Dennis Bergkamp….
0 kudos 2026-06-02 15:08:07 op Is dit de beste intro van een WK-game everooit?
Geweldig themalied was dat!
15 kudos 2026-06-01 23:00:43 op Fatbiker dacht crossmotor te zijn
-1 voor de ergerlijke lach.
1 kudos 2026-06-01 06:23:03 op Terror kat verdedigt terrein
Je hebt gewoon gelijk xzaz, de vogelstand lijdt er onder.
39 kudos 2026-05-28 00:56:36 op Ik ben kaulo sterk he
Ik wil op geen enkele manier geassocieerd worden met mensen die woorden als kaulo, wajoo, scotoe of barkie gebruiken.
17 kudos 2026-05-28 00:53:54 op Ik ben kaulo sterk he
Hij heet Kaulo, achternaam Sterk.
-3 kudos 2026-05-27 00:52:33 op De perfecte vrije trap
En die getallen staan voor penislengte in cm?
5 kudos 2026-05-26 10:36:56 op Hoeveel PK heb je?
@hamkaes: Van de bomen?
3 kudos 2026-05-25 08:56:51 op KLASSIEKERT: Sjonnie uit Den Haag doet mee aan Take Me Out
2019: https://www.dumpert.nl/item/76... 2010: https://www.dumpert.nl/item/76...
-68 kudos 2026-05-23 10:44:13 op Horecauitbater is boos op buiteneters
Eigenaar heeft wat mij betreft het volste recht. Zijn terrein, zijn regels. Meneer "dat maak ik zelf wel uit" is de aso hier.
0 kudos 2026-05-23 07:03:18 op Parkeren met frustratie
Dit was nou ook niet het moment om veel gas te geven.
1 kudos 2026-05-20 20:35:32 op Het geluid van exclusief
Was ook mijn gedachte.
0 kudos 2026-05-19 07:03:24 op Kind aangevallen door hert
Ik kan mij hier wel in vinden Dennis maar om het vervolgens online te plaatsen vind ik wel heel raar.
0 kudos 2026-05-18 07:42:13 op RONALD KOEMAN JR!
Wat heeft het WK hier nou weer mee te maken.
-7 kudos 2026-05-17 21:11:37 op Peertje hobbelen
Je hebt gelijk maar ik denk niet dat ze dit lezen.
22 kudos 2026-05-17 10:02:43 op Camerabeelden opgedoken aanslag in Modena
Van de vrouw wiens onderlichaam wordt geplet tussen auto en winkelpui moeten wellicht beide benen worden geamputeerd las ik.
-4 kudos 2026-05-17 09:56:51 op Fotograaf krijgt flinke tik van agent
+1 voor de politie
155 kudos 2026-05-17 09:03:40 op And the winner is
Zullen we gewoon nooit meer meedoen als Nederland en zo weinig mogelijk aandacht geven? Beviel mij prima zo.
-5 kudos 2026-05-17 08:45:14 op RIP zaterdagavond
En die kar gaan ze ook niet terugbrengen vrees ik, kost toch al snel 150 euro.
-57 kudos 2026-05-17 08:36:50 op Rijbewijs nog niet gehaald
Zo grappig was dit nou toch niet ook niet. Ik neem nog een glaasje azijn.
0 kudos 2026-05-17 08:35:04 op Boem in Bangkok
Als ik dit zo zie moet dit dagelijkse kost zijn tenzij hier bijna nooit een trein rijdt.